Hello 2013!


2013 dorințe noi, 2013 motive pentru a zâmbi, 2013 lacrimi.

Să fim sănătoși, prietenoși, romantici, blânzi, modești și sinceri!

Un nou început, o nouă șansă pentru a recupera ce am pierdut cândva.

2013 surprinde-ne! 


Citatul de mai sus exprimă perfect ceea ce vă doresc în noul an….fericire, sănătate, iubire, bucurii pentru suflet și un strop de magie în viața tuturor!
Anul asta e primul an în care imi fac o listă de obiective.
Sunt absolut convinsă că scriindu-ne pe hârtie visele, dorințele, aspirațiile…. le dăm o șansă la viață.
Ele devin un pic mai concrete, mai reale, mai tangibile, ne privesc insistent înapoi de pe foaia de hârtie și rămân acolo, scrise, martor al unui foc care arde în inima noastră și de care uităm deseori….intrăm în cotidian, în rutina zilnică și uităm de el.
Scriindu-le pe o coală, nemailăsându-le să zboare liber prin mințile și inimile noastre, le trecem din sfera de “Mi-aș dori” în cea de “Îmi propun” și ne forțează să le urmărim și să acționăm constant în ideea împlinirii lor.
Am decis ca și anul acesta să fac o listă și dacă vă surâde ideea, puteți descărca și printa de aici ”coala” de hârtie care să le prindă din zbor pe ale voastre și care să vă amintească în mod constant de ele.
Pinned Image
Vă spun eu, funcționează!

Sper să o folosiţi pentru a da formă scrisă tuturor dorinţelor și viselor voastre și a le face să devină realitate !

An minunat va doresc!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...