ATITUDINEA ESTE TOTUL de Jeff Keller


Te-ai întrebat vreodată cât de mult îţi poate schimba viaţa trasformarea propriei atitudini negative în una pozitivă? Te-ai întrebat cât de fericit eşti acum? În relaţiile pe care le ai? În cercul de prieteni sau la serviciu? Te-ai întrebat dacă ceea ce faci acum este tocmai ceea ce-ţi place şi ceea la ce ai visat? Dacă nu te-ai întrebat, atunci a venit timpul să te întrebi. Şi dacă descoperi că ferestrele atitudinii tale sunt murdare, atunci trebuie să citeşti cartea :"Atitudinea este totul" de Jeff Keller. Acesta e primul pas spre schimbarea atitudinii tale. Eşti gată să-ţi faci viaţa mai frumoasă, să te simţi fericit, împlinit? Atunci savurează din lecţiile oferite de oratorul Jeff Keller.

Probabil, citind primele întrebări din acest articol, va dus gândul că e un fel de PR pentru această carte. NU este aşa! N-am nici un beneficiu din asta. Primeşte această recomandare ca de la un prieten sincer, chiar  dacă şi virtual. Dacă ceea ce am spus până aici nu te-a convins să citeşti această carte, am să-ţi povestesc ce a însemnat atitudinea negativă şi cea pozitivă în unele etape din viaţa mea.

Să-ncep cu atitudinea negativă. De câteori am acceptat să am o prietenie cu vreun băieat, am făcut-o ba pentru că prietenele îmi spuneau să încerc, ba pentru că mi se părea ok băieatul, ba că nu pot să refuz un băieat atât de drăguţ. Deci, m-am lăsat influenţată de forţele externe şi cel mai important, NICIODATĂ n-am crezut că aceste prietenii vor dura. Era vorba de propria mea ATITUDINE NEGATIVĂ. Acceptam să prietenesc, ştiind deja că prietenia nu va dura. Nu doar pentru că eu nu eram sută la sută interesată şi-mi doream să mă implic, dar şi pentru că nu acţionam. Ştiam că va eşua, iar atitudinea negativă n-a făcut decât să se întâmple aşa cum intuiam că va fi. Abia după ce am citit această carte, mi-am dat seama că am greşit enorm şi că în astfel de prietenii am avut mereu o ATITUDINE NEGATIVĂ. Continuam să accept şi aveam o atitudine negativă,  iar scenariile se repetau...temeleri mele in această privinţă nu făceau decât să mă împiedice să mai accept, să risc şi să am o atitudine pozitivă. Deci, important e să ai o atitudine pozitivă. Să crezi că va fi bine şi chiar dacă acea prietenie va fi un eşec, crede-mă, aceasta va fi o nouă lecţie pentru tine. Jeff Keller îţi destăinuie atâtea exemple reale, că nu poţi să te mai îndoieşti de faptul că gândurile şi cuvintele pozitive atrag oameni, oportunităţi şi circumstanţe fericite. Toate te duc spre realizarea scopului tău în viaţă.

Dacă nici exemplul cu atitidinea negativă nu te-a convins, atunci trecem la cea pozitivă. Întotdeauna am tratat oamenii cu respect. Mereu am ZÂMBIT. Unii mă priveau ca o persoană prea naivă sau poate copilăroasă. Timp de 20 ani, n-am ştiut că ZÂMBETUL MEU face minuni, îmi schimbă viaţa, îi cucereşte pe oameni şi circumstanţele de care am nevoie pentru ca să obţin încrederea de sine, care îmi lipsea atunci. Îmi amintesc cum în primul an de studiu, toţi colegii îmi spuneau că sunt cea mai zâmbitoare fată, că eman energie pozitivă şi că această energie, sinceritate şi pozitivism nu e doar în zâmbet, ci şi în lumina din ochi,  in sinceritatea cu care îi tratam, comunicam şi îi ajutam pe cei din jur. Atitudinea pozitivă mi-a deschis foarte multe uşi. Am obţinut multe colaborări şi prieteni, multe propuneri pe care n-am ezitat să le accept. Dar n-a fost totul chiar atât de perfect. Am avut şi eşecuri pe care le-am analizat şi-am înţeles asupra căror lucruri trebuie să muncesc, să le schimb... lucruri care mă pot dezvolta şi mă pot duce mai aproape de realizarea scopului. În cartea "Atitudinea este totul" vei descoperi prin argumentele şi exemplele aduse de autor, cât de importantă este atitudinea pozitivă şi cât de utile  pot fi eşecurile care sunt inevitabile.

Dacă nici aceste rânduri nu te-au convins, atunci eşti acel om fericit care are deja o atitudine pozitivă sau pur şi simplu, atitudinea negativă continuă să-ţi influenţeze acţiunile pe care ar trebuie să le întreprinzi pentru a nu trăi pur şi simplu de la o zi la alta....Această carte te va ajuta să-ţi speli fereastra atitudinii tale cu ajutorul detersivului oferit de Jeff Keller.

Lectură utilă!

"Dacă vrei să-ţi schimbi condiţia, începe prin a gândi diferit" NORMAN VINCENT PEALE
"Dacă vei fi o persoană pozitivă şi entuziastă, oamenii vor dori să-şi petreacă timpul cu tine" JEFF KELLER
"Poţi obţine tot ce îţi doreşti în viaţă dacă îi vei ajuta pe alţii să obţină ceea ce îşi doresc" ZIG ZIGLAR
"AI vrea să-ţi furnezez o formulă a succesului? Este extrem de simplu. Dublează-ţi rata de eşecuri" THOMAS J. WATSON
"Succesul pare să depindă în mare măsură de propria ta rezistenţă după ce toţi ceilalţi au renunţat" WILLIAM FEATHER
"Cea mai mare greşeală pe care o poate cineva este să îi fie frică să greşească" ELBERT HUBBARD 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...