Speranta mea pentru 2013

A mai trecut un an în care am învățat lucruri noi, am cunoscut sentimente și oameni, am făcut alegeri, mi-am asumat riscuri, am dezamăgit și am fost dezamăgită, am greșit și mi s-a greșit. Zi după zi mi-am construit viața, caracterul și dorințele, si continui neincetat sa o fac. Asa ca iata-l aici...un nou început, un nou orizont.

Cred ca totul se intampla cu un motiv. Oamenii se schimba ca sa inveti sa renunti la ei, lucrurile merg prost ca sa le apreciezi atunci cand merg bine, crezi in minciuni ca sa inveti sa nu ai incredere in nimeni in afara de tine si, uneori, totul se duce de rapa ca sa faca loc lucrurilor bune.

"Necazurile - tocmai ele, care te pun la pământ și care te fac să crezi că nu vei reuși niciodată să te mai ridici - te fac să devii puternic. Nu știi niciodată cât de puternic ești, până când a fi puternic, este singura ta șansă să supraviețuiești."~ Irina Binder " Fluturi"






Socoteli noastre de zi cu zi, de la un an la altul....

Socotim ce am învățat nou, câte lucruri frumoase am descoperit, cât de dezamăgite am fost, câți prieteni noi ne-am făcut, câți prieteni am pierdut.
În fiecare zi viața ne ia ceva, ne arată că o fracțiune de secundă valorează infinitul, fiecare clipă poate decide viitorul nostru.
În fiecare zi viața ne oferă lucruri noi, ne dovedește cât putem obține, la ce putem renunța și câte recompense putem avea.
În fiecare zi viața ne alină amintiri mult prea dureroase, ne așează în drum oameni pe care i-am uitat, i-am părăsit undeva în trecut.
Și cât de frumos este să dovedești trecutului că ai crescut, că te-ai maturizat, că ai mers înainte și n-ai zăcut la pământ!

Am învățat să-mi aștept rândul, să nu mai dau din coate pentru a obține ce mi se datorează. Să stau calmă, să mă bucur de prezent pentru că știu ceea ce mi se cuvine cândva îmi va aparține.
N-am să grăbesc destinul, n-am să fac dezordine în suflet, n-am să alerg după lucruri imposibile.
Am să aștept, pentru că în fiecare zi există un motiv pentru a zâmbi, pentru a mulțumi Domnului.

Într-o zi tot mi-am propus ... va deveni realitate! 


Pentru 2013, mai mult ca niciodata, speranta ca obiectivele mele vor avea finalitatea dorita, este mai presus de toate! O simt in fiecare celula "atomica" a corpului meu! Simt chemarea, simt schimbarea, simt ca va fi a good year

Acest sentiment minunat vi-l doresc tuturor! 

In linii mari, anul acesta mi-am propus 
>sa readuc in sufletul meu bucuria de a canta,
>sa calatoresc mai mult, si de ce nu sa depasesc "granitele",
>sa mai invat cateva din limbile acestui pamant,
>sa am mai multa grija de mine si de sanatatea mea,
>sa ingrijesc cat pot eu de bine copilasii mei: 

Distractie in bucatarie

Jurnal de calatorie


>restul...to be continued...

Hai 2013, poate inima mea nu este pregătită, dar merge înainte!
Hai 2013, surprinde-mă!
Hai 2013, dovedește-mi că sunt puternică!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...