Decizie


N-am sa plang pentru ca am peste o mie de motive pentru a fi fericita.
N-am sa uit pentru ca trecutul ascunde multe comori pretioase.
N-am sa iert pe oricine pentru ca in sufletul meu trebuie sa fie liniste, n-am nevoie de haos.
N-am sa renunt la imbratisari pentru ca sunt sursa mea de energie.
N-am sa tac pentru ca este dreptul meu sa vorbesc.
N-am sa uit oamenii din viata mea pentru ca fiecare mi-a oferit ceva, macar un zambet.
N-am sa renunt la iubire. Niciodata.
N-am sa renunt la vise. Nici nu vreau.
N-am sa accept rautatile altora. Pur si simplu le voi ignora.




Nu-l opri pe cel care pleaca, nu-l ierta pe cel ce te face sa suferi, spune mereu adevarul, nu te intoarce acolo de unde ai fost obligata sa pleci, refuza tot ce simti ca trebuie sa refuzi, urmeaza-ti instinctele si...mai ales, nu-ti cobori standardele. Nimic si nimeni nu merita.


"Cea mai buna zi din viata ta este aceea in care decizi ca viata ta iti apartine tie.Fara scuze si pretexte.Fara cineva pe care sa te poti sprijini , baza sau pe care sa-l poti acuza.Darul este al tau - este o uimitoare calatorie - si numai tu esti responsabil pentru ceea ce traiesti.Aceasta este ziua in care viata incepe cu adevarat."
Bob Moawad
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...