De ce iubesc Romania

De ce esti mandru ca esti roman?


Poate sunt eu mai idealista, mai optimista insa am cateva motive pe care le consider sanatoase si cred ca ele sprijina oricand afirmatia Sunt mandru ca-s roman!

Dar hai sa lasam putin la o parte mandria in sine si sa vorbim despre a iubi Romania.

Probabil ca din cauza celor trecute peste tara asta in ultimele cateva zeci de ani, iubirea de patrie s-a depreciat, s-a zbarcit, s-a ofilit. Tensiuni, frustrari, cultul unei istorii falsificate in anii comunismului, neajunsurile unei realitati dure dupa 1989… toate astea au facut ca motivele de a iubi Romania sa fie ascunse sub o gramada mare de suparari. Dar eu cred ca fiecare dintre noi gasim cel putin un motiv bun de a iubi Romania.

Ei bine… am aflat o chestie pe care ProTv-ul a pus-o la cale pentru 1 decembrie 2011: Intra in Cabina ProTv si spune de ce iubesti Romania!

Eu, plecand de la premisa de mai devreme – ca-s optimista, idealista…– o sa cotrobai dupa web-cam si o sa ma inregistrez spunand de ce iubesc Romania .

Tu vei spune “De ce iubesti Romania!” in cabina ProTv?

Sa nu uit… cabina virtuala ProTv este de gasit aici. ;)

In fiecare an ProTV-ul a stiut exact cum sa valorifice acesta minunata zi de 1 Decembrie! A stiut de fiecare data sa ne readuca zambetul pe buze si bucuria de a ne simti mandri de ziua noastra.
Insa....eu pot spune ca ma simt si mai mandra decat orice alt roman! L-as putea cita aici pe  Pavel Stratan "Eu m-am nascut de ziua mea" pentru ca eu chiar m-am nascut de Ziua Romaniei!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...