Am invatat....si inca mai am!

Am invatat, de la John Lennon, ca viata este ceea ce se intampla atunci cand imi fac alte planuri.

Am invatat, de la Mahatma Gandhi, ca daca vreau sa vad o schimbare in viata mea, este necesar sa fiu eu mai intai acea schimbare.

Am invatat, de la Dan Puric, ca distanta pentru dragoste este ca vantul pentru foc. Daca dragostea e mare, o inteteste; daca nu, o stinge.

Am invatat, de la Octavian Paler, ca am puterea de a continua mult timp dupa ce am spus ca nu mai pot.

Am invatat, de la Eleanor Roosevelt, ca daca fac ceea ce ma sperie cat mai repede, moartea fricii este in mod cert sigura.

Am invatat, de la Steve Jobs, ca timpul este al naibii de limitat si ca nu e cazul sa-l pierd traind viata altcuiva. Am invatat sa nu las opiniile zgomotoase ale altora sa-mi acopere vocea interioara si sa am curajul sa-mi urmez inima si intuitia.

Am invatat, de la Mihail Musat, ca sunt un om simplu si ca traiesc o viata simpla. Chiar daca din afara cele doua par profund complicate.

Am invatat, de la Charlie Chaplin, ca viata este o tragedie atunci cand o privesc in prim-plan si o comedie cand o privesc in plan larg.

Am invatat, de la Andreea Raducan, ca viata imi poate lua tot ce mi se cuvine intr-o clipa, chiar daca este corect, moral sau legal. Si ca tot ce conteaza cu adevarat este sa fac lucrurile bine, corect si in armonie cu mine.

Am invatat, de la Andy Szekely, ca performanta reprezinta potential minus interferenta.

Am invatat, de la Dalai Lama, ca nu pot obtine pace si liniste in lume pana cand nu fac pace in mine insumi.


Am invatat, de la Albert Einstein, ca in mijlocul teoremelor si ecuatiilor ma aflu eu, omul.

Am invatat, de la Constantin Brancusi, ca lucrurile nu sunt greu de facut. Greu este sa ma pun in starea de a le face.

Am invatat, de la Friedrich Nietsche, sa am grija cum ma port cu oamenii in drumul meu catre inaltimi, caci aceiasi oameni ii voi intalni si in drumul meu catre in jos.

Am invatat, de la Voltaire, ca cea mai inversunata lupta este aceea cu mine insumi si ca ma aflu in ambele tabere.

Am invatat, de la Confucius, ca sunt un adevarat invingator daca ma inving pe mine insumi.

Am invatat, de la Jim Rohn, ca exista doua lucruri care nu se mai intorc niciodata inapoi, iar acelea sunt: o sageata aruncata si o ocazie pierduta.

Am invatat, de la Sigmund Freud, ca fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva. De aceea, incerc sa invat cate ceva de la fiecare. In unele cazuri insa, sa nu exageram, caci „geme tara…” de „urangutani” si „matracuci”.

Am invatat ca daca am pierdut ceva sa stau linistita, caci nu am pierdut mult. Daca am pierdut mult sa fiu in continuare relaxata, caci nu am pierdut totul. Iar daca am pierdut totul, sa imi traiesc viata total, caci nu mai am ce pierde.


Am invatat ca mai intai e cazul sa-mi traiesc viata mea si abia dupa aceea pe a altora. Si nu mai intai pe a altora si dupa aceea pe a mea. Caci doar astfel pot vedea cu adevarat lumina si frumusetea din ceilalti. Altfel, orbirea nu-mi confera dreptul de a vedea niciun pic din a mea. Am invatat ca, la inceput, traim viata altora, apoi invatam sa o traim pe-a noastra, iar abia in final lasam viata sa ne traiasca pe noi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...