Dor de iarna

Iarna asta imi doresc ca atmosfera din sanul familiei sa imi umple inima de pace, sa ma incarce cu energie pozitiva si sa reverse asupra mea multa iubire.

Iarna asta imi doresc ca oamenii sa isi aminteasca de conditia lor umana, sa daruiasca mai mult din suflet si mai putin din obligatie, sa faca urari spontane, personalizate, nu sa trimita mesaje universale la toata agenda.
Iarna asta imi doresc sa comunicam mai mult, sa ne apropiem, sa ne deschidem inimile si sa ne primim unii pe altii in ele.
Iarna asta imi doresc o poveste de neuitat, un miracol, un vis implinit.
Iarna asta imi doresc mult alb, un alb imaculat si stralucitor.
Iarna asta imi doresc imbratisari calduroase si prieteni aproape.
Iarna asta imi doresc ca acel copil din sufletul meu sa domine adultul care sunt si sa ma invaluie cu euforie si cu entuziasm.
Iarna asta imi doresc ca oamenii sa nu-si mai dea coate ci sa-si zambeasca mai des.
Iarna asta imi doresc un suflet plin - un suflet plin de oameni, de speranta, de copilarie, de iubire, si de optimism.
Iarna asta imi doresc mai putine critici si mai multe aprecieri.
Iarna asta imi doresc zile mai lungi si nopti mai scurte sau invers.
Iarna asta imi doresc mai multa bunatate.
Iarna asta imi doresc caldura.
Iarna. Alb, Fulgi de zapada. Desene pe geamuri aburite. Vin fiert. Miros de scortisoara. Mere coapte. Pulovere groase. Caciulite haioase. Focuri cu lemne. Miros de aer inghetat. Lumini de sarbatoare. Brazi impodobiti. Craciun. Colinde. Natura pustiita de culori, imbracata cu sperantele oamenilor. Prieteni. Cozonaci. Cadouri. Filme de Craciun. Oameni de zapada. Manusi groase. Nas rosu. Globuri colorate. Case primitoare.
Iarna. Alb. Dor. Frig. Tandrete. Visare. Entuziasm. Caldura. Copilarii. Nerabdare. Dorinte. Apropieri.
Iarna. Alb. Dimineti cu turturi. Ingeri in zapada. Povesti.
Iarna. Alb. Simplitate. Splendoare.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...