Bradul meu de Craciun

Nu pot sa imi imaginez o sarbatoarea fara un bradut. Stiu... cel de plastic e mai ecologic , e mai practic...si de ceva timp prefer sa-mi petrec Craciunul asa. 
De ani buni am renuntat la ideea de a mai impodobi un brad natural doar de dragul sarbatorii. De cand mi-am plantat braduti in gradina, si am simtit fiecare centimetru de crestere si dezvoltare, mi-am schimbat gandirea. 
Poate ca noi asa ne-am obisnuit de ani buni....de Craciun...bradul (crescut 10-20 de ani sa ajunga la o inaltime acceptata de "utilizator")...sa fie de unica folosinta. 
Pacat. Stiu ca totusi cu o floare nu se schimba lumea asta, dar cel putin eu ma pot simti impacata ca incerc sa fac pe cat posibil sa-mi pastrez patratica mea de natura curata.
In ceea ce priveste povestea cu bradul, eu voi continua sa mi-l impodobesc pe cel de plastic...pana cand imi voi permite sa impodobesc unul natural in ghiveci (nu cumparat, ci crescut de mine). Atunci, in mod cert Craciunul meu va fi unul implinit!

SPOR LA IMPODOBIT :)


Fotografie: puteti face un cadou de Sarbatori alegand un brad in ghiveci, artificial sau confectionand unul inedit :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...