Hair style: Bucle fara caldura

In cautarea mea de noi moduri de a-mi aranja parul zi de zi, mereu altfel, cat mai usor si repede posibil, m-am gandit sa si postez aici cateva materiale care m-au ajutat in astfel de schimbari.

La capitolul BUCLE FARA CALDURA, iata cateva exemple:


Inainte de toate trebuie sa va udati putin parul (prefer sa fac buclele dupa ce imi spal parul). Luati un tricou, maieu, etc. si taiati fasii de material din el.
Impartiti parul. Partea la care nu lucrez o prind cu un elastic de par, partea la care lucrez cu o clama. Luati cate o bucata de material si incepeti sa rulati parul pe ea. Cand ajungeti la radacina legati fasia, nu e necesar sa faceti un nod (le dati greu jos daca faceti nod).

Faceti la fel si in partea cealalta. In a doua poza vedeti cum arata partea dreapta (stanga cum va uitati la monitor). Dupa ce termin ambele parti, foloses o casca de baie peste ele ca sa nu se desprinda si nici sa ma enerveze. Stati cu ele in par pana se usuca parul, depinde cat de tare l-ati udat, dureaza ceva :)

Le desprindeti usor pe toate si treceti cu mana prin par ca sa scapam de sarmalute.
Daca vreti sa va bucurati mai mult timp de ele, sa nu uitati de fixativ, tind sa se lase mult mai usor decat cele facut cu ondulatorul sau placa. Acestea au un aspect mult mai natural decat cele facute cu aparatul, dar le prefer pe cele facute cu ondulatorul :)
Va intrebati probabil cat dureaza pana le faceti ? Pana le-am pus pe toate a durat maxim 13 minute :) .


E o modalitate naturala de a face bucle , fara a folosi caldura sau aparate daunatoare ca fierul de intors parul . Priviti :

Dupa ce mi-am spalat parul l-am dat cu balsam, l-am pieptanat si l-am lasat sa se usuce putin (nu era uscat complet) fara sa folosesc foehn-ul, apoi am impletit cozile, le-am fixat cu agrafe si am dormit asa peste noapte. Azi le-am desfacut si am dat numai cu degetele prin suvite fara sa le pieptan si le-am asezat apoi asa cum am vrut.
Mi se pare o modalitate de a obtine bucle foarte interesanta si foarte sanatoasa pentru parul nostru. Felul in care buclele arata si volumul pe care il capata parul cred ca este potrivit pentru toate fizionomiile, tipurile si culorile de par.

4. Alte moduri de a ondula:



 Sper sa va placa rezultatul final!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...