STING

Vin pe rand in tara noastra toti marii artisti ai lumii. Se urca pe scenele asezate in piete, spun constiincios Buna seara, Bucuresti - desi noi ne temem si acum ca vor spune Budapest - si ne iau cu ei intr-o lume magica, la care sa putem visa tot restul vietii.

Rareori mi-a parut rau de banii dati pe bilet. Chiar si atunci cand a fost vreme rea si am infruntat vantul si ploaia, experienta a fost memorabila. Si, desi sunt mereu contra cronometru cu viata mea, nici de timp nu mi-a parut rau niciodata, chiar daca uneori am asteptat cateva ore inainte ca artistul sa apara.

Concertele marilor artisti sunt unele dintre experientele care ne merita pe de-a-ntregul stradania, desi de multe ori cadem prada mai usor altor ispite. Pentru o masa la restaurant platim mai des cateva sute de lei pe care, altfel, nu ne induram sa ii dam pe un bilet care ne va schimba viata. Iar aseara, la intalnirea cu Sting si orchestra lui simfonica, nu cred sa fi plecat vreunul dintre miile de spectatori avand vreun regret in suflet. Pentru ca Sting canta atat de desavarsit, incat nu iti vine sa crezi ca e totul in direct, iar tu esti contemporan cu glasul lui. Pentru ca muzica sa e de-o noblete aflata mai presus de orice gust, pentru ca e un artist generos, care te inalta prin tot ceea ce face, pentru ca e frumos ca un zeu si fermecator ca un erou de film de dragoste.

Am fost pe punctul de a renunta sa merg, asa cum am facut-o si in urma cu doi ani, cand Sting a mai fost in Romania. Dar, intr-un ultim zvacnet, m-am hotarat ca merita sa rup (iarasi) cateva ore din noapte pentru treburile pe care le aman, facand astfel un dar de pret memoriei mele. Si nu imi pare rau. M-am simtit inteleasa si frumoasa ascultandu-l pe Sting, m-am tulburat de splendoarea glasului celei care l-a acompaniat in toate partiturile lui, m-am indragostit de virtuozitatea violonistului, de maiestria dirijoarei… Au fost aseara, in Piata Constitutiei din Bucuresti, exercitii de perfectiune, de iubire, de mare arta. Si fericiti suntem noi, cei care am avut sansa de a fi martori unei asemenea intamplari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...