Inger...

Stau din cand in cand de vorba...singura cu mine 
Si cate un zambet imi scapa, ma gandesc la tine...
Ma bucur doar la gandul ca: seara te intorci acasa
Copii nostrii's fericiti si razand te imbratiseza...
Si ma topesc spre tine...

"Ce bine ca esti" s-a mai spus 
Si n-am sa mai caut cuvinte...
In ochii ai sa poti sa citesti:
"Ca esti" si ma'plec innainte...
Lasa-ma acolo o clipa,
De acum nu mai vreau sa alerg
Si vreau sa-ti sarut pasul ce te-a adus
Si apoi am sa merg...

Esti tot ce mi-am putut imagina,
Esti mult mai mult de atat,
Esti inger,demon,Dumnezeu,
Esti totul intr-un cuvant
Esti vantul ce ma poarta intr-una 
Intre pamant si cer,
Esti apa,soarele...esti luna...
Esti dorul meu stingher...
Si ma topesc spre tïne...


Mihai Margineanu:
“Mie nu-mi vine sa cred ca asta-i compusa de mine! Probabil ca nici n-o sa ma creada nimeni ! Trebuie sa ma trezesc de mai multe ori dimineata devreme, cind ceata e lipita de drum , vorba poetului . Iar vocea asta minunata este a Cristinei, care a trecut en-passant pe la studio, ne-a lasat cu gurile cascate si …”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...