Cateva bancuri despre casnicie :D

- Bărbatul meu mă înşeală !
- De unde ştii ?
- Am patru copii şi nici-unul nu seamănă cu el !

- Tată, de ce bărbaţii de la noi nu au mai multe neveste ?
- Eşti mic. Când vei creşte, vei înţelege de ce LEGEA ne apără !

- De câţi bărbaţi are nevoie o femeie spre a deveni o soţie fericită ?
- De cât mai mulţi !  zice un sexolog.

- Soţia mea afirmă că-i sănătos să mănânci alimente crude .
- Nici nevestei mele nu-i place să gătească !

- Ce faci în concediul ăsta ?
- Vroiam să fac o plimbare în jurul lumii, dar nevastă-mea vrea să meargă în altă parte !

Soţul aşteaptă lângă salonul de înfrumuseţare. După mult timp, soţia iese. El se uită, respiră adânc şi spune :
- Bine măcar că ai încercat  . . . .

- Doctore, aţi recomandat soţiei mele să se ducă la băi. E bolnavă ?
- Nu !  Dvs. aveţi nevoie de linişte !

- Hai la o bere !
- De când s-a mutat soacra la mine, nu mai beau !
- De ce ?
- N-am chef s-o văd în dublu exemplar  . . . .

- Doctore, sunt foarte îngrijorat : soţia mea vorbeşte în somn .
- Nu-i nimic grav . .
- Dar ea repetă : “mai repede, mai repede, Gică” , ori pe mine mă cheamă Nelu !

O tânără căsătorită :
-    Mâine avem examen. Vine o femeie la curăţenie. Să vedem dacă ne acceptă . . .

- Meditaţie : – În căsnicie, dragostea e ca supa; primele linguri sunt fierbinţi şi poţi să te frigi, iar ultimele sunt reci şi eşti şi sătul  . .

- Ai auzit ce-a păţit Popescu ?
- Nu !
- A fugit cu nevastă-mea !

Unei fetiţe i se explică faptul că mireasa se îmbracă în alb, pentru cea mai frumoasă zi din viaţa ei. Micuţa întreabă :
- Şi de ce mirele se îmbracă în negru ?

Iubirea a fost mai întâi gustată, apoi cântată !

- De ce seamănă dragostea cu trigonometria ?
- Şi ea e plină de necunoscute !

Două surori din spital, în dialog :
- Nu cred că pacientul de la salonul trei mai are mult de trăit !
- Aş ! Azi m-a înghesuit în colţ şi m-a pupat . . .
- Tocmai d-aia. A aflat nevastă-sa !

- Mâine aniversăm 30 de ani de la căsătorie; am putea tăia curcanul ?
- De ce ? Doar nu e vina lui . . . .

Adam şi Eva se plimbă prin Paradis.
Eva    :  – Adam, mă iubeşti ?
Adam :  – Am vre-o alternativă ?

- Prietene, n-am avut noroc cu nici o nevastă !
- Cum aşa ?
- Prima a fugit cu un italian . . .
- Şi-a doua ?
- Nu vrea să fugă . . .

Instituţia căsătoriei e ca mersul la restaurant în grup : comanzi ce vrei, apoi vezi ce-au luat alţii şi, brusc, nu-ţi mai place ce ai ales tu !

Discuţie între doi cowboy :
- Mie mi se pare imoral să faci cunoştinţă cu viitoarea soţie într-un bar !
- Ai dreptate. Dar tu cum ai cunoscut-o pe a ta ?
- Am câştigat-o la o partidă de biliard !

Ea şi el, în pat, lipiţi unul de altul.
El : -   La ce te gândeşti, iubito ?
Ea şopteşte tandru : -  La acelaşi lucru ca şi tine !
El : -   Minunat. Atunci, mie îmi faci omleta cu şuncă iar salata din ardei, roşii, gogoşari . . .

La un bijutier, soţia probează o brăţară masivă din aur, apoi îşi întreabă soţul, dacă îi place.
- Nu, dragă ! Brăţara asta te îngraşă !

- Mamă, obrajii roşii sunt semn de sănătate ?
- Aşa se spune.
- În cazul ăsta, obrazul tău stâng e mult mai sănătos decât cel drept !

Soţul, întors acasă, simte mirosul din bucătărie.
- Iar tocană de pasăre ?
- Dragule, tu nu ştii ce vrei : luni îţi place tocana, marţi, miercuri, joi la fel – îţi place – şi  deodată, vineri nu-ţi mai place . . . ..
- Fata mea, cineva mi-a cerut mâna ta !
- Vai tată, dar n-aş vrea să mă despart de mama !
- O, poţi să o iei cu tine, draga mea !

Ea : – E bună ciorba ?                   El : – Ai chef de ceartă ?

- De ce stai afară pe vremea asta urâtă ?
- Soţia mea a început să cânte şi nu vreau să creadă vecinii că o bat  . . . .

În noaptea nunţii, mirele, bine dispus, îi spune unui amic :
- Pariezi pe 5000 de lei că e virgină ?  Mireasa aude şi intervine :
- Nici nu te-ai însurat bine şi deja arunci cu banii pe fereastră ?!

Bărbatul nu este împlinit, până nu se căsătoreşte. După aceea e terminat !

- Tată, cât costă să te căsătoreşti ? , întreabă puştiul.
- Nu ştiu, fiule; încă plătesc !

- N-am cunoscut fericirea adevărată, până când m-am căsătorit. Pe urmă, a fost prea târziu .

Un gangster jefuieşte o bancă şi ia câţiva ostateci.
- M-a văzut cineva ? întreabă.
- Da ! răspunde un ostatec. Tâlharul îl împuşcă. La al doilea – aceeaşi întrebare. Răspunsul:
- Eu, nu. Dar te-a văzut nevastă-mea !

-    Cum păstraţi armonia conjugală ?
-    Prin reciprocitate : Când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers : eu tac când soţia e nervoasă !

- Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ?
- Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . .

- Dragă, câte tacâmuri ne-au dispărut odată cu plecarea invitaţilor ?
- Toate cele pe care scria “Restaurantul LIDO” !

- Cum să-l dezvăţ pe bărbatu-meu să vorbească în somn ?
- Lasă-l să vorbească un pic ziua !

- Cum se numeşte o femeie care ştie precis unde-i soţul ei ?
- Văduvă .

- Pe acestă bancă mi-ai furat inima, scumpule !
- Aşa e. Dar mi-am primit pedeapsa pentru asta !

- Scumpule, zici că fotbalul e viaţa ta, şi abia după el, eu ?
- Nu, iubito, mai sunt boxul, tenisul, handbalul . . .

- Doctore, chiar nu mai e nici o speranţă ?
- Nu, tinere, soacra dumitale se va înzdrăveni în mod sigur.

- Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
- Nu, scumpo, eu nu doresc răul nimănui !

- Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
- Dacă ea nu m-a păcălit, da . . . .

- Sunt foarte supărat că i-ai spus consoartei mele o groază de minciuni despre mine . . .
- Zi “merçi” că nu i-am spus adevărul gol – goluţ !

- Chelner, ce vin ne recomanzi, la aniversarea căsătoriei ?
- Depinde, domnule, dacă vreţi să sărbătoriţi ori să uitaţi . . . .

Admirîndu-se în faţa oglinzii, soţia îşi întreabă soţul :
- Ce-ţi place mai mult la mine : figura mea frumoasă ori trupul meu minunat ?
- Simţul umorului !

Soţul vine – neanunţat – acasă, după o lungă deplasare. Intră în casă, caută sub pat, în şifonier, în baie. Nimeni. Şi-i zice, resemnat, nevestei, în bucătărie :
- Ai îmbătrânit, femeie !
Un bărbat începe să poarte un cercel la ureche. Lumea se miră :
- Cum, om serios cu cercel ?
- Păi, de când l-a găsit nevastă-mea în patul nostru, m-a obligat să-l port la ureche !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...