Declaratie de ... dragoste


Pe un acoperiş de bloc, el si ea stau culcati pe spate, tinându-se de mână, si se uită la stele.
EL
Te iubesc!
EA
Si eu te iubesc!
EL
Te iubesc mai mult decât orice pe lume.
EA
Eu te iubesc mai mult decât orice pe lume. Mai mult decât pe mine însămi chiar.
EL
EU te iubesc mai mult decât pe mine însămi. Mi-as da viata pentru tine.
EA
Serios? Ti-ai da viata pentru mine?
EL
DA!
EA
(miscată)
Doamne, cât de frumos! Cât de emotionant! Nimeni nu mi-a mai zis ceva atât de tulburător.
EL
(repetă, îndrăgostit)
Nimeni nu te-a mai iubit atât de mult încât să-si dea viata pentru tine.
EA
 (îndrăgostită)
E atât de frumos că nu-mi vine să cred.
 (devine brusc rece)
Stii ceva, de fapt chiar nu cred…
EL
Ce nu crezi?
EA
Că ti-ai da viata pentru mine.
EL
Bineînteles că mi-as da-o.
EA
Nu cred.
EL
Jur.
EA
Juri?
EL
Da!
EA
OK. Păi, dă-ti-o!
EL
 (Socat)
Poftim? Ce să-mi dau?
EA
Viata.
(îi arată să sară de pe bloc)
Sări!
EL
Să sar? Cum să sar?
EA
Pur si simplu. Să sări. Altfel nu te cred că ai muri pentru mine.
EL
(ambalat)
Altfel nu mă crezi?
EA
Da, altfel nu te cred!
EL
(furios)
Bine, o să sar. Adio.
Sare. Ea se ridică în fund, se uită putin după el, după care se culcă la loc pe spate, uitându-se la stele.
EA
(din nou cu voce îndrăgostită, zâmbind fericită)
Acum te cred…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...