Greșeli peste greșeli



"Greșeala bărbaților? Se îndrăgostesc prea târziu, când sufletul femeii a luat deja foc și se zbate între flăcări și lacrimi.

Greșeala bărbaților? Deseori trebuie să îi îmbrățișezi pentru că din orgoliu sau lipsă de timp parcă evită brațele tale. Alergi în fiecare zi cu brațele deschise și la un moment dat obosești: strângi palmele, strângi sufletul și renunți. Când întorci spatele și saluți, atunci ei te vor căuta. Când spui nu și tratezi cu indiferență, atunci ei te vor căuta.

Mă întreb de ce n-ați învățat că apreciați femeia vieții voastre, de ce vă pasă de părerea tovarășilor și considerați vorbele noastre ca simplă abureală sau pur și simplu stres, de ce nu încercați să ne surprindenți, să ne ascultați mai mult, să ne susțineți și să ne judecați mai puțin?

De ce trebuie să plec ca tu să înțelegi că mă iubești, că într-adevăr sunt importantă și am un sens în viața ta? Eu nu ți-am spus să pleci, n-am avut nevoie să te văd plecând pentru a înțelege cât îmi ești de drag."


Text: Maria Cristiana Tudose

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...