Tu, al meu

Am intalnit o poezie exceptionala, pe care vreau sa v-o impartasesc:



Tu,
cel care ma alinta,
cel care ma rasfata,
cel care ma iubeste,
cel care ma asculta,
cel care ma iarta,
cel care ma intelege.
Tu, al meu.
Tu,
cel care imi saruta delicat mainile,
cel care imi intinde bratele de fiecare data cand sunt la pamant,
cel care imi respecta spatiul personal la care tin atat de mult,
cel care imi asculta tacerile si imi calmeaza zbuciumul,
cel care imi da siguranta si imi ofera certitudini,
cel care imi pune inima in palme atunci cand sunt nesigura.
Tu, al meu.

Tu,
cel in ale carui brate ma regasesc,
cel in ale carui priviri ma recunosc,
cel in ale carui cuvinte imi gasesc alinare,
cel in ale carui ganduri ratacesc fara sa obosesc,
Tu, al meu


de Iustina Talea
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...