Cand ingerii pleaca, demonul sunt eu

De o noapte tot te privesc
Si ma arde vina
Ca nu pot vreodata sa-ti spun
Ca imi esti lumina

Dormi usor si-n brate ma ierti
Si-mi respiri in mana
Tu ti-ai pus si-n suflet chiezas
Iar eu-ti dau furtuna
Cand ingerii pleaca
Demonul sunt eu
Strange-ma sa uit de mine
La pieptul tau, la pieptul tau
Cand ingerii pleaca..

Esti frumoasa asa cum nu e
Si cum n-a fost nimeni
Te trezesti si i-ar n-o sa-ti spun
Ca si ieri si maine

Cum ma imbrac cu zambetul tau
Ooooo...ce iar dispare
Ca zapada ninsa-n desert
Dimineata-n soare
Cand ingerii pleaca
Demonul sunt eu
Strange-ma sa uit de mine
La pieptul tau, la pieptul tau

Cand ingerii pleaca
Cand ingerii cad
Mai ascunde-ma odata
La pieptul tau, la pieptul tau
Cand ingerii pleaca...

Viata mea a fost ca un vant
Care bate intr-o ora
M-a muscat de suflet mereu
Floare carnivora

Ai rabdare copil al meu
Inima-mi dezleaga
Si-ai sa vezi ca eu m-am nascut
Sa te fac intreaga
Cand ingerii pleaca
Demonul sunt eu
Strange-ma sa uit de mine
La pieptul tau, la pieptul tau

Cand ingerii pleaca
Cand ingerii cad
Mai ascunde-ma odata
La pieptul tau, la pieptul tau
Cand ingeriï pleaca...
Dedicatie pentru scumpul meu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...