Ultima suta de metri catre 2012+1

Nu știu ce planuri aveți voi pentru Revelion, ce v-ați dori să faceți, dar eu anul acesta aș sta acasă... în intimitatea căminului meu, alături de cei mai dragi oameni mie, cu liniște, cu bucurie în suflet, fără tevatură... 

Unii nu concep să stea acasă de Revelion... poate pentru că nu dă bine atunci când ești întrebat "Ce-ai făcut de Rev?" 
Și doar ca să nu stea acasă, aleg să meargă în cercuri de oameni cu care abia dacă se cunosc și cu care nu au nimic în comun... doar să plece undeva.
De ce ar fi aiurea să stai acasă? De ce ar fi mai cool să mergi la un restaurant printre oameni străini, sau în anturaje străine? Cred că am uitat ce înseamnă de fapt bucuria, distracția... și oricum, după Rev, am observat că mulți se plâng că nu s-au distrat prea grozav pe unde au fost... nu e de mirare dacă alegem superficial... nu-i așa? 
De fapt, cred că îmi e dor de Revelioanele din copilărie, făcute acasă, cu masa întinsă și plină de bunătăți, cu oameni dragi, aceeasi prieteni de ani de zile... și cu programe frumoase la televizor, cu emoții, cu dorința pusă în gând la miezul nopții...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...