Bookfest de Crăciun

Weekend-ul trecut am hoinarit prin centrul vechi din Bucuresti in cautarea magazinelor cu materiale art & hobby, si mi-au sarit in ochi si cateva librarii. Mult a fost pana am intrat in prima, ca dupa aceea m-am dezlantuit. Am gasit si ce nu speram (dar imi doream), unele carti pe care chiar vroiam sa le gasesc. In romana, in engleza, dar mai ales despre craft-uri. Abia astept sa le pun in aplicare (le veti putea citi pe Decoreaza-ti viata).
Nu dureaza mult si primesc vestea ca pe 15 decembrie incepe Bookfest de Craciun. Ce pot sa mai cer! Am pierdut eu Bookfest-ul de la Romexpo (si mi-a parut rau) insa acum, imi iau revansa. O sa devorez fiecare stand in parte :D!
Vizitatorii pot găsi cele mai bune cărţi la cele mai bune preţuri, precum şi alte idei de cadouri pentru Crăciun: ceai, cafea, accesorii, muzică, ornamente și felicitări pictate manual, dulciuri și multe altele. Intrarea este gratuită.
Editura Curtea Veche Publishing va asteapta la stand cu reduceri substanțiale. 
Pentru că sărbătorile își recapătă mereu magia când ne amintim de copilărie, Salonul de Carte și Cadouri Bookfest se va desfășura în același timp cu Festivalul de povești pentru copii și oameni mari, organizat de Ministerul Culturii și Patrimoniului Național și Teatrul Național de Operetă “Ion Dacian”. Atât cei mici, cât și cei mari vor avea ocazia să participe la spectacole și ateliere susținute de teatre și artiști importanți, atât de pe plan local cât și internațional.
De asemenea, în seara zilei de 15 decembrie, la ora 19:00 în Atriumul Bibliotecii Naționale va avea loc concertul de chitară flamenco “Alquimia” din cadrul Festivalului Hibernal de Chitară.
Nu în ultimul rând, așa cum s-a obișnuit publicul Bookfest, toți vizitatorii vor putea poposi din nămeți în cinematograful de artă pus la dispoziție de organizatori în mod gratuit.
Organizat de Asociaţia Editorilor din România în parteneriat cu Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional și Biblioteca Națională a României, Bookfest de Crăciun este primul eveniment cultural de amploare găzduit de noul sediu al Bibliotecii Naţionale, deschis pe 23 aprilie, în acest an.
Programul de vizitare il puteti vedea aici.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...