Povestea pasarii fericite


O cioara era chiar satisfacuta cu viata ei. Dar intr-o zi a vazut o lebada…
“Lebada asta este atat de alba, iar eu sunt atat de neagra”, s-a gandit cioara. “Cred ca lebada este cea mai fericita pasare de pe pamant”.
Asa ca i-a spus lebedei ceea ce credea.
“De fapt, chiar ma simteam cea mai fericita pasare pana cand am vazut un papagal care are doua culori. Acum cred ca papagalul este cea mai norocoasa si fericita pasare”, i-a raspuns lebada.
Asa ca cioara a mers sa abordeze papagalul si sa-l intrebe cum este sa fie atat de fericit.
Papagalul i-a explicat:
“Am trait o viata foarte fericita pana cand am intalnit un paun. Eu am doar doua culori, dar paunul are o multitudine”.
Asa ca cioara a mers sa viziteze paunul la o gradina zoologica. Acolo erau zeci de oameni care se inghesuiau sa-l vada. Dupa ce oamenii au plecat, cioara a abordat paunul:
“Domnule paun, esti atat de frumos! Zeci de oameni se inghesuie sa te vada! Pe mine oamenii ma gonesc instantaneu atunci cand ma vad. Cred ca esti cea mai fericita pasare de pe pamant”.
Paunul i-a raspuns:
“Mereu mi-a placut sa cred ca sunt o pasare frumoasa si fericita, dar din cauza frumusetii mele stau inchis in aceasta gradina zoologica. Am examinat gradina si am realizat ca cioara este singura pasare care nu este tinuta in cusca. Asa ca in ultimele zile m-am tot gandit ca daca as fi o cioara as putea zburda liber si fericit oriunde in aceasta lume…”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...