Visez la sarbatori

Pentru ca ma incearca dorul de parfumul sarbatorilor de iarna, am inceput deja sa-mi compun playlist-ul specific. Nu de alta, dar n-as vrea sa-mi scape ceva.

Anul asta chiar vreau sa ma bucur cat mai mult de spiritul sarbatorilor. Nu am de gand sa le las sa fuga pe langa mine, chiar daca am examene, si chiar daca trebuie sa fiu tintuita la birou. Cu fulgi de nea sau fara, vreau ca iarna asta sa fiu pur si simplu copilul de alta data!

Poate nu mai am eu varsta potrivita pentru colindat din poarta in poarta dupa nuci, mere sau covrigi, dar pot deschide poarta mea prichindeilor ce vin cu gandul curat si tare imbujorati inganand cate un colind despre Nasterea Mantuitorului. Altii vin mai siguri pe ei cu un "Buna dimineata la Mos Ajun". Spre sfarsitul anului deja e randul baietandrilor cu Steaua sau Plugusorul. Fetele mai adauga cate o Sorcova, sau cate un Grausor. Dar......toate la timpul lor!

Eh, si cum partea cu minunatele colinde pare rezolvata, mai ramaneeeee.....sa am suficienta zapada sa fac un OM DE ZAPADA (daca nu mai multi) !





Bineinteles ca nu-l pot scapa din ochi nici pe Mos Nicolae, ce se cam apropie cu pasi grabiti. Nu pot sa spun daca am fost cuminte sau nu, dar eu tot ma pregatesc! Cele mai incapatoare incaltari o sa caut. Si chiar de-oi primi vreo nuielusa....stiu eu ce sa fac!

Despre legatura mea cu bradul de Craciun...e o alta poveste!

Mai jos am "atasat" o superba melodie, ce ma poarta de fiecare data cu gandul catre casa, mai ales de sarbatori!

- Vis de iarna - 

A nins... sau nu... acasa, pe la noi
Eu stiu ce mult ma asteptati si voi
As vrea sa stam la gura sobei iar
Sa-mi dati un vis si-o poveste-n dar

In buzunar cadoul vi-l pastrez
Cand voi veni sub brad sa vi-l asez
Si parca simt parfum de cozonaci
Va vad zambind langa toti cei dragi
Si visez acasa sa ajung

Dar pan` la noi drumul este lung
Si stau in tren si imi imaginez
Ca sunt cu voi si visez, visez..

Si va colind, si va colind in gand
Cu orice pas tot mai aproape sunt
Mai e putin si-n brate-am sa va strang
Voi sunteti tot ce-am mai bun, mai sfant

Si visez acasa sa ajung
Dar pan` la noi drumul este lung
Si stau in tren si imi imaginez
Ca sunt cu voi si visez, visez..

Si va colind si va colind in gand
Cu orice pas tot mai aproape sunt
Mai e putin si-n barate-am sa va strang
Voi sunteti tot ce-am mai bun, mai sfant
Voi sunteti tot ce-am mai bun, mai sfant




Poate ca se numeste melancolie de iarna, dar oare cati mai au sentimentul asta placut?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...